blää

Fattig dag idag .. var i skolan ca 30 min och sen får ja reda på att vi ska bara lämna in uppsatserna i lärarnas fack och sen gå hem ?! fick ju då vänta 1 timme på bussen hem blää varför kan dom inte gå typ varje halvtimme det vore bättre!  Satt lite hemma och sen byte jag om till jobbet :) jobbade till klockan sex rätt gött att börja jobba igen hihi .. och nu ska ja skriva uppgifterna jag har i Personlig försäljning blää, säger bara att Morgan (ny kille i klassen) har tur, han får slippa detta för att han redan haft det well you lucky dude..
Är såjävla skoltrött så det inte är sant, ringde till min kusin som är i bosnien och snackade med henne haha gud vad glad jag är för hennes skull, tror ja ska åka ner dit till nyår och komma bort från all skit härifrån .. hmm jag kanske också hittar sudjenog där nere? u never know ;) hihihi

Äsh nu ska ja plugga -.-' Här får ni några Hule låtar ! :*




Nas dvoje nakon svega sjedimo k'o stranci
pred drugima ove noci postajemo znanci
Dok te gledam proslost mi se pred ocima vrti
kad si rekla - voljecu te, voljeti do smrti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0