Dödstrött

oh lång dag idag men den är inte slut enu -.- ska vila lite nu sen fortsätta med pluggandet till imån! Hoppas på ett bra resultat imån och jag hoppas ni alla där ute ber för mig haha.
Idag har skolan varit jaa.. jobbig som vanligt. drog hem till almedina åt och kollade på tv medans hon och medina var fasta vid datorn så sov ja i en halvtimme var verkligen död. I dzamija så pluggade alla .. så ja satt med skiten och studade -.-.. sen fick ja springa upp till klubben för dom hade möte och där sa dom att ja ska välja 3 st grupper som vi inte har sett innan att dom kommer till mitt projektarbete och visar upp..  så här kommer dom tre städerna:

  • Kristianstad
  • Lidköping
  • Köping/Arboga

Dom andra som ja ville också att dom skulle visa upp är jätte välkomna att kolla på och stanna på festen. jag jag hoppas ni kommer!

men nog snack om det mer info kommer upp så småningom. nu ska ja gå taen dusch bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0