Jer u nasim venama tece sudbina

Hemkommen från kumalo .. det var kul hihi känner mig helt borta men ja drack inget? drack ba energidricka och vitamin sok haha ingen bra blandning men det varierade vilket som var närmst hahah
kolo je me ubilo mina fötter är helt ömma inte nog med det så tappade jag mina tights .. haha för stora va dom ja -.- såå söta bebisar det var , ville ba krama sönder dom haha såå gulliga oh hocu ija jednu bebu sada hihi
bilderna kommer imån pallar ej föra över från mobilen och sen så ska meli skicka till mig med.
japp en kille ville gifta bort mig till sin kusin? tror de va hans kusin haha han erböjd mycket pengar men nej vill inte det och det gick inte att förklara att mitt hjärta tillhör en annan men nej nej on navalio ko bog! haha jadan momak fan det enda han sa till mig va nemoj ga slusati on je pjan haha ncnc ludi narod det finns ..
undra hur stämmningen är där nu ..  innan vi drog så blev det bråk men hoppas allt är bra nu..:)

En låt från mig och Nadja till alla Svin som hon säger hahah sjöng sönder oss till denna ! älska!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, duuusoo, hajmo jos jednom! :D

2010-10-03 @ 12:43:33
URL: http://grozdaniic.bkogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0