Just a dream ...

Ska jag försöka lägga allt åt sidan och le?
Ska jag släppa enu en tår för dig?
Ska jag be dig om saker?
Nej,nej & nej

Jag kan inte le med tanken på allt du sa till mig för någon dag sen och sen låtsas som att inget är sagt. Du vet bättre själv att jag inte kommer glömma det. Gå du och festa, gör du så, gör vad fan du vill men håll detta i tanken jag kanske inte kommer stå på samma plats med öppna armar längre.

Jag tänker inte släppa några jävla tårar mer, det kommer inte hjälpa mig. En fråga till dig dragi, Hur många gånger har du gråtit för mig? för oss? snälla ge mig ett rakt svar på den frågan! för som jag ser det så är det inte alls många gånger kanske t.o.m INGA gånger.


Jag tänker inte be dig om saker, vill du eller inte så förblir saker nu. Da te ja molim? jesil ti to bog mozda? tss snälla

Har ingen aning varför jag skriver detta just nu .. vet inte ens vart ja vill komma fram till!
Så förlåt ni som läser denna blogg säg till om jag tråkar ut er.

Nu går jag och lägger mig med tusen frågor i mitt huvud


Låten träffade mtt hjärta..  ta mig tillbax till 2008 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0