Love story, letters to juliet.

Sitter här och gråter som en bebis haha kollade precis klart på filmen Letters to Juliet och jag har inga ord eller tankar har jag men tårarna bara rinner. Filmen träffade mig rakt in i hjärtat.

Hur ska man göra när man älskar någon riktigt djupt men man vågar inte chansa? Vad har man att förlora?
Tänk dig att du sitter bredvid den du verkligen älskar men du vågar inte säga det till personen, man vågar inte för att man är rädd för att bli sårad, man är rädd för att personen inte känner likadant. Men det är väl värt ett försök?

Så som jag ser det är att den killen som du litar mest på, som är din bästavän som är allt för dig, den personen är den rätta för dig. Kanske låter konstigt ur någon annans vinkel men detta är iallafall hur jag ser äkta kärlek på.
En gång i tiden hade jag det, men inte längre.
Tycker det är synd när folk inte inser vad dom har förrens det är borta.

skulle kunna skriva hur mycket som helst nu men ska inte har mina ensaker om varför och för att jag verkligen tycker ni borde se filmen och sen kanske tänka efter och säga till den personen ni verkligen älskar att ni älskar honom. Önskar jag kan göra det men det går inte.

men här har ni trailern:

Nekad samo zelim jednu poruku od tebe, al nekad samo zelim da te ubijem ..

Good night my love and may you have happiness in the name of Love..

Kommentarer
Postat av: Harisa

Awww, finaste filmen på länge :D

2010-11-02 @ 19:43:00
URL: http://harisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0