payback is a bitch

läser du rubriken melisa? det borde du, för du kommer inte undan läätt ..
Okej nu sätter den lilla utmaningen, vilket betyder att jag ska skriva långt
inlägg vilket jag suger på och därför att jag inte vet vad jag ska skriva under
hela de LÅNGA inlägget.
okej ifall detta inlägget ska bli långt kan jag väl lika väl börja med vad som händer
i helgen.. Inget ! precis helt underbar  helg, träffar melisa imån vilket betyder att hon
ska ha stryk och att hon inte kommer långt med denna utmanningen ..
Nä men imån blir det umgås med tjejerna, hos mig hoppas på att det blir roligt!
Finns inget bättre än att umgås med dom bästa. ♥
Söndag blir det folkdans, äntligen kommer det igång då man får röra sig lite mer.
Och ba leva in sig i musiken.
Och som sagt rubriken säger ''payback is a bitch'' så melisa förberedd dig för
utmaning nr 2 ;)
Vilket innebär att du ska filma dig själv när du sjunger in en låt .. Då menar jag att man
ska höra din ljuvliga röst och se ditt lilla ansiktet , men inte vilket låt som helst du får
tre stycken att välja mellan :
1. Rude boy - Rihanna
2. No one - Alicia keys
3. Already Taken - Trey songz
Så sätt igång och välj innan helgen är slut ska det vara inne .. :)
Man ska då höra DIN röst inte deras ..
Nu blev det ett långt inlägg ;) you go girl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0