Rock on biatch

okej blev väckt av mamma klockan tio typ .. när hon pratar i telefon så skriker hon det är inte okej!
städat hela lägenheten och nu har jag satt mig ner för att kolla igenom papper till uppsatsen som jag måste skriva höhö psykologi is tha shit hahaha :P
snart bär det av till min morbror aka Dajdja ;) han kom hem igår från bosnien och jag hoppas han har tagit massa kort från vigseln ! Jag och dinca har bestämt att vi ska "fira" om deras bröllop abd när dom kommer tbx :D hihi

Efter besöket där så åker ja vidare till GVD .. har folklor möte angående mitt projekt och då hoppas jag alla kommer :) hihi

ne ni nu ska ja skriva skriva skriva .. har ju tre uppsatser tills på onsdag och jag har ju typ inte börjat :(
Just det vi ska prova studentmössor på onsdag :D assååå iiiii det närmar sig ooh va ja längtar !!

men nu ska ja draa pösss


old pic but a rock'an'roll face ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0