The storm is gone..

Var inne i min gammla blogg innan och kollade runt lite, såg lite bilder och texter som fick mina ögon att fyllas haha :p .. Och så hittade jag min favorit låt som ja trode va borta :o asså wohooo :D den ska in i bilen direkt :D!

Skit skön !

för övrigt så har vi ilahije idag så efter skolan ska jag och almedina gå och tjocka oss. Falafel <3 haha saknar malmös falafel nema bolji nego u malmö!
Men just nu så sitter jag och väntar på att Engelskan ska börja och lyssnar på House musik;) gött de :D
ush tänkte lägga in en av texterna ja skrev för mer än ett år sedan :) Enjoy ..


"Ljubav nije lako, sve ide gore dole nikad nece da stane i da sve ostane kako jeste. Ti ako si se zaljubio nemoj biti taj sto ces reci svojoj curi sta ce raditi i kakva ce biti, nikakva cura ce to voljeti. A vi cure sto se zaljubite u momka kakvog nemoj ocekivati da ce on znati sve o tebi, jer nece nikad znati samo onako moras mu reci hiljadu puta hehe. Da se zaljubis je ljepo ako ona/on isto se zaljubio/ila u tebe, onda je sve super, al ako nije onda mozda razmisljas kako mrzis ljubav, Ja sam takva bila, mrzila sam sve o ljubav! Ja sam samo se zaljubila 2 puta u mom zivotu, prvi put nije islo jer poslije godinu dana mi je rekao da je sebi nasao jednu curu pa tude mi je zapocela mrznja, Al sad ovaj drugi puta sto sam se zaljubila je super!! Nasla sam momka sto je mene zavolio prvo, i onda kasnije sam se i ja u njega zaljubila:) Al sto ljude misle da sam luda kad kazem da je on taj pravi za mene i da necu ga nikad ostaviti, al to je istina on jest taj pravi za mene!! I Voljecu ga do kraja mog zivota. Dala sam mu moju dusu i srce svoje, sta mogu jos dati??! Mislim svi cete osjecati kad nadjete taj pravi za tebe:)!"



Kommentarer
Postat av: sandra cosic

Vad heter din gamla blogg melisa? , btw jätte fin är du! :)

2010-10-20 @ 19:11:47
Postat av: Melisa

den heter meliissiic.blogg.se men jag har låst den för det finns gamla minnen och ja orkar verkligen inte ta bort den :). hehe Tack :)

2010-10-20 @ 20:14:06
URL: http://staaystroong.blogg.se/
Postat av: sandra cosic

jaha men måste man ha lösenordet för att se bloggen? isf kan jag få den? gillar verkligen det du skriver på denna bloggen skulle även vartit kul och läsa den andra :)(Y)

2010-10-21 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0