Trötter

inte kul att vakna tidigt inte alls ! men man måste ju .. vaknade av att ja hade glömt gå ner till tvättstugan och tvätta så som mamma bad mig igår ca 10 gånger att göra .. haha :$ aja gick ner dit och la in tvätten gick upp igen för jag ville somna om men hur tror ni det gick? inte en chans att ja somnade om igen .. så ist satt jag och kollade på Glee och nu så letar jag hus i halmstad för att hjälpa mina föräldrar på vägen, tänker inte låta dom bo kvar i S-stenar mer No way!  och nu så har jag hittat två altenativ hus till dom så får se senare vad dom tycker :)
Fölklören ikv eller  rättansagt klockan fem måste vi va i gvd dom små börjar idag:) gött !

nu ska ja gå och äta, ta på mig sen en liten tripp ner till tvättis igen Big fun (not)

Hörs sen caos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0