Udala se moja crna draga

Efter att ha kollat på OTH's nya avsnitt så har det fått mig att tänka till ordentligt .. och jag ska vara ärlig nu och jag skiter i vem som läser detta för detta är från hjärtat..
Jag älskar dig, även om det gör så ont att säga det så gör jag det. Men sta je bilo bilo je jelde? eller nemam ja vise pojma om något ..

Ska även GRATTA MIN ÄLSKADE KUSIN SOM HAR GIFT SIG .. ÖNSKAR ER ALL LYCKA I VÄRLDEN :D
deras historia slutade bra ska skriva ner hela historian en dag när ja får tilllåtelse av henne , men kan säga er detta var sudbina efter allt dom båda har gått igenom .. och  nu vill ja bara att hon kommer tbx till swe för ja saknar henne och att han får visum o skit da i on dodje han är som en bror till mig :D älskar er <3

nu ska jag städa rummet med en bra låt hihi och tagga för imån ;*

Älska låten bara :D

Za tebe dragi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0