Tänk efter lite .. !

Okej vad fan är det för fel på endel personer i dagens samhälle? Dra alla över en kam? herregud!
Kan säga så här Alla muslimer är inte likadana, alla har sina olika tankar angående Homosexuella och som jag ser det så finns det inte så mycket man kan göra om man är homosexuell det är bara att acceptera det.
SÅ LÄGG NER ATT KRÄNKA ALLA MUSLIMER era skabb!
blev så arg när ja satt och läste vad dennis M skrev på sin blogg och  alla kommentarer .. asså är ni seriösa?
dom här "invandrarna" som skrek sånt efter honom kanske var något annat förutom muslimer och vad gör ni??
jo ni tar ju det för givet att dom var muslimer .. asså come on !
Endel kyrkor är emot homosexuella och ingen säger något om det??

Och nu till något som jag riktigt stör mig på, du är född i något annat land men du bor i sverige varför i helvete (ursäkta språket) ska du leka som att du vore en annan person?
Jag är född i Bosnien men jag har vuxit upp i svenskt samhälle men jag går inte runt och håller med svenskar som är emot invandrare och muslimer :s
jag är vad jag är och jag är stolt över mig själv gillar du inte det så hejdå!
så jag fattar inte varför VARFÖR ni förändrars bara för att erat umgänge inte gillar eran bakrund?

Så som jag ser det så är ju sverige på väg till att öppna dörrarna för Tredje världskriget (nedo bog) som står och knackar.. 
Shii jag trivdes verkligen här nu dom ca 18 åren jag bott här i sverige men bara för att SD kommit in i riksdagen så har alla som ogillar invandrare och muslimer börjat lyfta sina näsor i luften, så har allt detta förändrat min syn på sverige .. vart är vi på väg?
Alla i bosnien som jag känner såg sverige som drömmarnas land, man kan få en bra utbildning här och bra jobb men nu dom tänker sverige har många otacksamma personer..

Vi från balkan kom bra till när ni behövde arbetare ..
då kunde ni åka ner och ta alla dom bästa arbetarna så att ni skulle slippa jobba på julafton osv ..
men nu så helt plötsligt så behöver ni inte??

min pappa som många andra bosnier säkert gör, dom jobbar när det är jul,påsk,midsommar och alla era högtider och tack och lov så jobbar min pappa på en bra firma så när han bara vill ha ledigt på bajram vilket är 2 gnger om året och då tar han bara ledigt 1 dag för att vara med familjen så får han de bara för att han ställer upp när dom som firar jul osv ska få ledigt.

Ne nu orkar jag inte skriva mer om detta ni som orkade läsa Bravo till er :)
nu ska ja gå sova har matte prov imån (Y)


Im a muslim don't panic! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet melisa! you go girl. /melisa din kusin ahha <3

2010-10-11 @ 12:39:24
Postat av: SAAAAAAAAANDRA

ha, så jävla bra skrivit melle !

2010-10-12 @ 15:27:15
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0