I'm leavin' your side

Kan inte beskriva med ord vilken lättnad jag känner, det är helt konstigt.
Känns som en stor sten lyfts från hjärtat.
Jag orkade inte mer och sa emot, orkade inte med ditt skit mer.
Finns en annan som är kanske värd min kärlek mer än vad du är just nu.
Jag vet att det kommer vara svårt, det är inte lätt men jag ska inte ge upp.
Men har lärt mig mycket nu på 2 år, lära känna personen djupt innan jag går in för förhållandet.
Och att jag inte ska göra om några saker i det nya förhållandet.

Men jag är glad på något sätt, har väl varit i depession dom senaste månaderna så  gud tänkte väl att det är dags för lite gladhet från min sida.
Dags att bränna upp minnerna med dig och då menar jag det, slänga allt från dig och ta bort den gamla bloggen för den innehåller för många minnen.
Vet att min mamma kommer bli arg om jag slänger allt men när hon får reda på hela sanningen om dig så kommer hon att förstå varför jag gör det.


nu ska jag gå kolla på film och sova God natt folk och kom ihåg lär känna en person innan ni ger er in på okänd mark.




Kommentarer
Postat av: Glennanastasia

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-01-14 @ 08:07:48
URL: http://glennanastasia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0