You don't get another chance Life is no Nintendo game ..

Har inte skrivit på länge och då menar jag sån lång text jag brukar.
Men ja tänkte berätta lite hur min vecka sett ut haha
Måndag & Tisdag var hur tråkiga som helst förutom att på tisdagen så pluggade jag som en hajvan till teorin och fick bara ca 3-4 timmars sömn.
Onsdag morgon åkte jag till vmo och gjorde teorin vilket gick åt helvete, skyller på att jag ej sov men detär ju inte hela sanningen. Efter skolan så drog jag till kikki för hennes mormor skulle spå mig (berättar mer senare).
Torsdagen jaa ni den var tråkig och så hade jag otur när ja körde, hade för det första fell skor på mig som jag aldrig kört med innan så jag fastnade ibland.. men annars gick det ok!
Idag så hade jag praktik vilket va kul hehe
Men kan säga tror att denna veckan är min otursvecka vet inte varför men har en konstig känsla på det.. :/

Ang spå saken så skrämde det skiten ur mig på något sätt. nu sitter jag hela tiden och tänker vem är den killen som kommer överaska mig? vem är tjejen som vill förstöra? vem är tjejen som kommer hjälpa mig med något? och när kommer turen? Och när är det jag kommer gråta? massa såna frågor flyter runt i mitt huvud men får ta allt med en nypa salt, är nog bäst så.
Jag som person tror på allt som folk säger till mig och har märkt att många har utnjytjat mig pga det. Men nu är det en ändring på det. Har slutat lita på folk (förutom dom närmaste), vet faktist inte hur vissa kan leva med sina lögner? Har kompisar som säger sanningen till mig hela tiden när ja frågar dom något och det älskar jag för då får jag stor respekt för dom även om sanningen svider. Men såna som säger till mig en sak sen går runt och säger något till en annan och hittar på massa skit den personen försvinner ur min vänskap.

Just nu så håller jag mig till dom jag verkligen kan snacka med och som jag vet kommer ge mig ett ärligt svar när jag frågar dom något.

oj detta blev en lång text haha Ne ni nu ska jag ta och skriva klart lite uppsatser sen skicka in dom på fronter..
Höres,

Funderar på att börja bära slöja och jag är seriös det är  inget skämt, men måste tänka igenom det riktigt noga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0