Give me a explanation!

Hur kom vi till denna punkten? Vad hände med för alltid? Hittade du en bättre på vägen eller var allt ett skämt? Dina ord förtrollar och du får en att tro att livet är så underbart som du gör den. Du är en riktig ängel när du väl är på gott humör och du kan verkligen trösta en .. men nu är det som att du är en helt annan person , kan det verkligen bli så? Ändrar tiden känslor och människor?

Jag vill verkligen ha en stor förklaring till varför allt blev som det blev. Jag står fortfarande där vart du lämnade mig med hopp och tro på att allt kommer bli som det var innan. Men sakta och säkert så börjar jag inse att det kanske inte blir så, tänker att det kanske är dags att släppa in någon annan i mitt liv med hopp om att få mer kärlek men samtidigt så känns det inte rätt att försöka med någon annan när jag själv vet att mitt hjärta aldrig kommer att älska den personen lika mycket, det är inte rättvist för personen att få falska förhoppningar.

Men jag hoppas att gud har planerat en fin framtid för oss båda även om vi inte kommer ha något att göra med varandra, vilket är väldigt synd.

I swear come tomorrow, this will all be in our past It might be for the best, I just feel complete when you're by my side I swear to you that we can make this last




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0