Here you have it ..

ingen sa att livet ska vara lätt att leva, ingen sa att kärlek ska vara som en lyckosaga, och det är inte ens det.
Livet är så som du gör den, man måste kämpa igenom för att bli något stort och man måste kämpa för att hålla kärleken vid liv samtidigt.
Inget är lätt i livet när man tänker efter, om man ger upp för en liten sak så är det mycket som brister.
Brister något viktigt i ens liv så ser man ingen mening mer utav livet, men det är då man ska stå på sina ben och försöka fixa allt inte bara sitta och hoppas på något som kanske aldrig kommer att hända.
Jag är en sån person som tror på ödet och följer min magkänsla. Visst har det inte gjort gott några gånger men andra har det gått bra efter att ha lyssnat på magkänslan.
Nu kommer en bekännelse men inte hela historian, Dom här senaste månaderna har jag själv varit ett vrak pga en person men vet ni vad? jag mår bättre nu :) för jag har insett även om det kanske finns något kvar mellan mig och personen så kommer det aldrig bli som förut! så hellre lägger jag hela det dramat åt sidan och fokuserar på skolan och framtiden. Man vet aldrig vad ödet kan komma med och det får komma när det kommer.


Lever livet nu och det är bra :) !


Kommentarer
Postat av: Almedina =)

Bra sagt Melisa ;D

2010-10-07 @ 12:38:00
URL: http://almepalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0