Utmaningen #1

Hemkommen från dzamija :) haha riktigt kul va det hahaha måste medge att Melisa C och Selma S är LEGENDER asså dödliga hahah
Idag har det varit en bra dag på något sätt haha har skattat mycket blivit lite irriterad but who cares haha
Bosniska läraren har två ord för henne BOZE SACUVAJ hahaha asså ne kan inte ta henne på allvar haha Almedina du håller nog med mig haha shet ..

På torsdag så kommer det hända något spännande kommer inte säga nu vad det kommer handla om men följ bloggen och ni kommer få reda på :D hihi
Och så nu har ja bestämt mig för att göra så här KIKKI om du läser detta läs noga !

JAG utmanar DIG att skriva ett långt inlägg (för en gångs skull) om vad du vill !!

eller så kommer ja lägga ut en sak kanske en bild eller kanske en video u never know ;)

men ska gå kolla på något caos


sötaste hunden ever !!!

Kommentarer
Postat av: Almedina =)

HAHAHAHAHAHAH!! djamija, du selma och Melisas skratt tog död på mej, du vet min skratt smitta och bosniska läraren, ja asoo... typ... Tobe jaRabbi

2010-10-08 @ 00:09:03
URL: http://almepalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0