Walla jalla :P




Så som ni ser så har jag fixat en ny kategori .. "Veckans jobbigaste" och den handlar om att jag och kikki ska varannan vecka göra något jobbigt var hihi det låter kul :D men bästa är ju att vi har en vecka på oss ;)
Alla har ju redan massa andra saker som "hiss/diss" osv .. men detta är annorlunda detta är är väl som utmaningar MEN ENDÅ INTE!

Men iaf så kommer kikkis jobbigaste till nästa vecka ... Hmm har ni kanske några ideer på vad hon kan göra? för just nu så har jag en tanke men vet ej om hon ska göra det hahaha

Men ni får skriva om ni kommer på något om inte så får ja väl ta det jag hade i tanken :P höhö

men nu ska ja plugga Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0