well give me a break.. not my fault ...

vill ni göra mig glad? jo då kan jag säga er hur ni kan göra ...  GE MIG BILJETTER TIL EN BIJELO DUGME KONCERT :D skulle bli super duper glad helt seriöst, eller om inte bijelo dugme så finns det alltid plavi orkestar, divlje jagode, crvena jabuka osv...

och till en annan sak... skulle ni någongång vilja fixa ihop mig med en kille så vill jag bara informera er om att jag älskar killar med blåa ögon/gröna och då menar jag verkligen har en kille fina ögon pladask melisa är svag haha ...  och ser dom en aning ut som någon av dom här två godingarna så tackar jag lätt JA! skojar inte .. asså kolla bara på Chace aka Nate's ögon asså dödliga ... Och hela Ed aka Chuck är ju bara för het ...


ska sluta drömma nu och gå och lägga mig .. god natt and i really need a boyfriend verkade som haha varit singel för länge.. man vet aldrig den rätte may be around the corner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0