Blagoooo meniii sto se rodi takva da si ponos bosne cijele <3

skön dag men tråkigt väder.. var på praktiken till tre hon som jag jobbade med fick bajramske kolace hehe och hon älskade dom :D yääy körde till min dajdja och var där lite väldigt kul .. Och imån blir det Värnjamöö hoppas det blir kul .. hört att dom har sålt 300 karte? aja det ska fan finnas en för mig HAHAHA inace kommer dedo höra mitt tjat vid dörren ;)  like it or not dedo en karta ska du ha till lilla moi (A)
Min babe kommer jobba hela helgen så kommer inte få träffa henne .. OCH KIKKI BÖRJA SKRIVA LITE DOK NIJE OVO POSTALO MELISIN ZIVOT.COM hahahah

see you laterooo ;*

If you like it then you should put a ring on it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0