Blev inget av strejkandet haha

Varför blir det så att ena minuten man är världens gladaste men sen helt plötsligt inte lika glad?
Jag är just nu glad och finns vissa personer som gör mig glad :D!
Nu när ja tänker efter så finns det två personer som jag har kommit väldigt nära och jag kan säga allt till dom för ja litar på dom. Och dom personerna är Sanita och Sabina.
haha juste fan det finns folk som inte har ngt liv haha asså seriöst  i söndags får ja ett sms av en person ba hört att du fått körkort.. asså ahahhaha grejjen om de va sant så hade ja sagt när ja fått körkortet men när ja fick de smset så tänkte ja bara för att folk inte har ngt liv så ska ja inte säga när ja fått körkortet ;) Kan bli nästa vecka eller så kanske jag redan har det .. hahahah ne fan ska inte va elak .. jer svi sto lazu i sto mute svasta njiha ce allah dragi kazniti a ja cu njima samo halaliti za sve.


Justeee min dragii HAKALAAA kommer till värnamo snart oooh gud längtarr !!!!

älska låten BEKRIJAAA !!!

Tekla je rakija cijele noci venama
jednoga bekrije, koji pije zbog tebe
tekli su stihovi one noci kad su te
njegovi svatovi uplakanu odveli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0