Du var där när ingen annan var kvar ..

Hemma igen efter ett tuft pass i dzamija, har ingen röst kvar typ hehe ..
Längesen jag skrev faktist .. vet inte vad ja kan skriva om igentligen.
En positiv sak har hänt eller positiv o positiv haha jag har bestämt mig för att sluta röka (Y) men det har jag ju sagt efter en tid nu .. först var det för ca två -tre månader sen då ja sa så fast då var razlog denna : "Blir det bra mellan oss igen så ska ja sluta röka" haha och hur tror ni det gick? EEEEE helt och hållet fail!
Men som jag säger när folk frågar mig varför jag började .. ciggen hjälpte mig efter en tuff period då jag inte ville prata med någon om saker som hade hänt .. det hände att under en lektion så gick ja ba ut och tog en cigg för att bara komma bort från allt och inte se ut som att något hade hänt .. men tillslut så hjälpte inte ciggen i längden och ja va tvungen att prata ut .. eh min mamma ville skicka mig till en psykolog haha men jag har ju mina psykologer lix Kristina och dijana :* 

Men nog om det .. tycker att cigg bara tar alla pengar man har och ja efter en tid så blir man fattig haha
så börja inte röka kan jag säga er .. !
jag är ingen bra förebild för min lillasyster när hon ser mig röka men hvala bogu nije se nabacila na mene i sigurno nece poceti haha :p

Så nu har ni en liten titt på hur min cigghistoria ..


Kommentarer
Postat av: Gunnaragathe

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-16 @ 10:35:47
URL: http://gunnaragathe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0