faan !

tråk tråk tråk tråk trååååååååk ...
skit fult väder ute så man somnar ju bara ... ohh måste plugga psykologi snart men pallar ej ta upp böckerna.
Önskar ja bodde i en större stad så ja kunde gå och köpa en ny jacka till mig själv orkar inte skinjackan den har gått sönder :s
har spel på allt .. mitt rum ser ut som ett bombnedslag av kläder och kablar överallt (tänk er att mitt rum inte alls är stort , skulle knappt få plats med en dubbelsäng dvs utan skrivbord då bara säng -.- )
måste städa ..
är sur kunde hängt med till jkpg och köpa en jacka där men neeeej pappa vill att lilla ja ska sitta hemma buhu ska be min lillasyrra gå köpa jävla jackan på onsdag när hon är i skolan .. Hon går endå i Halmstad så :P

nu ska ja gå sova om ja kan .. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0