Fuck you !

fyfan va långt asså guud, varför i helvete svarade jag i telefonen igår och varför snackade jag med dig när du inte ens kommer ihåg ett skit du sa till mig igår?? Föst trodde ja att du menade allvar men sen när ja märkte att du va full så tänkte ja du vågar ju för fan inte ens säga allt det till mig när du är nykter utan när du är full så säger du allt.. och nu känner jag mig bara såå dum bf ja sa en sak till dig vilket du sa till mig igår oxså men du kommer ju inte ihåg och nu sam ja ispala budala .. 
FUCK FACE ohh är så jävla arg nu!!

skit samma allt kan ba gå slänga sig i väggen !


Kommentarer
Postat av: Harisa

jag vet nog vad du menar när du skriiver detta. Och jag satt brevid personen i fråga neznam sta bi ti rekla sama. vet att de är jobbigt för er båda :/ Men kan säga såhär iaf sta trezan misli pijan govori .. Puss på dig sötnot !

2010-09-22 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0