It's better not to know then to know everything and then you will never forget..

well sjukt skön kväll med gummorna :) färgade mitt hår fast det syns inte så mkt hihi
är almänt trött nu men stör mig endå på en liten sak som kommer upp hela tiden och det enda ja kan säga är Lägg ner försöker gå vidare men du ska hela tiden skryta om er så lägg ner snälla vill ej veta något mer..
Bara två personer fattar vad ja menar med detta och det handlar om en hon .. inte om en annan person .. Palla förklara fan ..  Imån så ska jag försöka att ha kul utan att hamna i konflikter,
(raderade precis halva texten för ni behöver ej veta för ni tar allt på erat sätt och sen twistar mina ord och säger helt annat såna pizde de finns ncnc omoget.. )

ääh som sagt fett trött och irriterad ..  haha just det Hej till dejtnings dags haha Blind date? farligt haha kommer ihåg från blind dejten i bosnien haha Boze sacuvaj men endå gullig :$ hahaha

God natt folk

En sov låt rätt skön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0