Ma ima pravde ma ima boga

förstår mig inte på endel killar.. Vamo dom har en flickvän och kobejage älskar henne bla bla bla men åt andra hållet när inte hon är med dom raggar för fullt på andra .. ncnc Djecija posla fan !
Eller dom som älskar en men gör allt för att försöka glömma en ?
aja alla väljer ju dom ska vara men att gå runt och byta tjejer osv det är inte coolt det är bara omoget!
Har du en tjej och du älskar henne men håll kvar dig vid henne då gå inte runt och tro du kan få bättre för det finns inget bättre än den tjejen du älskar!  Och vad är det för mening att gå runt och ljuga? fattar jag inte..
som sagt alla väljer hur dom ska vara men izvadite glavu iz guzice fan.

Igår var det en jävligt bra kväll uhh va kul det var :D
Fick för mig att ja ska bli bula och tro mig jag hade blivit det om det inte hade varit problem här i sverige med sånt.
Jag trivs verkligen i samija och ja mår bra i det. så det återstår att se om det blir så eller inte i framtiden!

ne nu ska ja plugga ! haha



Bledo ti je lice, srce kao led
patio sam nekad na tebe je red
Ma ima pravde, ma ima Boga
ja opet ljubim ti nemas koga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0