Mustuluk ? haha not

vad gör jag uppe så här tidigt?? eh vet inte kan inte sova. c c c  
Måste duscha och sen packa väskan snart så jag har det klart :) hahah jag har såån lust att komma dit med samija orkar verkligen inte bry mig mer. sta fali samiji?? nist! jag trivs i det och jag tycker det är riktigt snyggt om man kan fixa det hehe:) 
Har märkt en sak ... fasen vad alla ska gifta sig :o eller så har dom gift sig. väldigt många 90:or och 91:or som ja känner, kanske dags för mig med snart eller? haha nezna se nikad kanske hittar sudjeni ikväll i värnamo ;)  haha

ne nu ska ja inte babbla för mycket .. magen vill ha maat :D hihi

Längtar till nästa susret så man får träffa alla igeen !! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0