My love is a revolver, my sex is a killer do you wanna die happy, do you wanna die happy?

HAHAH skit i rubriken men älska låten ;)

två lektioner sen hem (Y) svenskan inställd så det blev go home :) aah i loved it for a moment but not now haha insåg att ja hade skiiit mkt plugg som bara ligger på sängen och väntar på mig helt läskigt .. hade dom på bordet imorse o sen när ja kommer hem ligger två av dom viktigaste på sägnen .. hmm  haha för övrigt så ser mitt rum ut som att det är rea på kläder för det är stökigt .. ko da je neko doso i rovio po stvarima ccc

Skulle kunna somna nu men nej ska ta och fixa o trixa med projektet höhö


Älska bilden .. jag och Zumra/kreza/Hanifa  ma hon är allt za mene :)
Akta min puckelrygg -.- fuck hahahahaha väx lite zumra för faaan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0