Now the pain will go away..

Efter två år så kommer jag inte kolla bak mer..  Det gör ont klart det gör men sammtidigt så är det som en stor sten har lyfts från hjärtat .. att vara instängd och hoppas gjorde mig inte något gott så därför tog jag ner min fot och avslutade allt för gott. 
Jag lever mitt liv,ska vara glad och positiv framöver, ge andra en chans kanske någon annan bringer en större lycka i mitt liv eller? men allt kommer med tiden, finns ju ingen ide att skynda på något för nemozes bjezati od sudjenog som min dajdja säger.. 

Men vad känner jag just nu?
inget kanske en lättnad att få endel ord sagda men annars så bryr jag mig inte längre lev livet ju :)





Tack och hejdå

Kommentarer
Postat av: semsa

Jeldee bas je bila vackeeer :$sad ces i melisa abobogdaa :)

<3

2010-09-19 @ 23:19:44
URL: http://semsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0