Smoto smotana napila se vina prdi ko masina ...

HAHAHA orka rubriken igentligen men jebiga hahah
Varit hos tandläkaren haha jag var som ett litet barn måste ha bedövning även om dom bara ska borra bort en putteputteliten sak .. hahahah aja who cares när ja fyller 20 så kmr ja endå få betala för varje besök så bättre att peglat dom nu med sånt hahaha :P
aja och nu förstår jag varför folk kallar mig för klantig, såg ju inte att det var ett hål i gräsmattan?! så klart att då JAG ska trilla i hålet bröt nästan foten haha men fick fan i mig skratt attack ncnc ..

Trode besöket skulle ta en timme kanske mer så darför måste ja nu vänta på tio över nio bussen till skolan vilket innebär sova lite innan man ska gåå ..

see you later dudes ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0