TRÅK

SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
låren ? eller så har ja ingenstan haha
2. Du ger mycket komplimanger till andra - njaa inte så
3. Är du nöjd med ditt förnamn - OFC (h)
4. Vad är det sämsta hos dig - Att ja litar för mycket på folk som ja inte borde ens lyssna på..
5. Vad är det bästa hos dig - att jag bryr mig om alla
6. Har du bra självförtroende - njee inte så
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - några timmar
8. Du tycker om att vara med killar - sure kan va kul ibland
9. Känner du dina grannar - nee ingen aning vem dom är :|
10. Svär du ofta - händer la ibland (A)
11. Spelar du något instrument - haha nej men i mina drömmar är jag världens rockstar (H)
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - uh har spelat fotboll HAHA och så har ja dansat :)
13. Kollar du dig ofta i speglar? - haha svårt att missa när den är mitt emot mig hahaha

HAR DU..
1. För många vänner -
man kan aldrig ha för många!
2. Förföljelsemani - va? :O
3. Någon sjukdom - choklad beroende är det någon sjukdom? hahah
4. Färgat håret - japp just nu brun -.-
5. Egen dator - aa fan
6. Gjort bort dig rejält - haha varje dag

ÄR DU ...
1. Snäll - snällast!
2. Snygg - fråga ngn
3. Söt - haha boze
4. Lång - enligt mig  så är jag men enligt resten så är ja kort
5. Kort - ' :O
6. Smart - Klart
7. Klantig - tyvärr 

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart? -
ibland (6)
2. Hata folk - ingen idee att hata någon .. sve se vraca sve se placa ;)
3. Lita på folk - tyvärr för mkt
4. Ljuga - nope .. sanningen kommer ju endå fram så varför ljuga då?
5. Vilja dö - Hell no live life;)

NÄR..
1. Åt du senast -
innan
2. När läste du en bok senast - igår innan sa somnade :P
3. Köpte du något senast - choklad :)
4. Svor du senast - vet ej
5. Sjöng du senast - haha innan :D Hakalaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0