Memories

Jag vill oxså på bröllop :(:(:( låter som ett litet barn nu hahah men ohh hocu ija :/ jbg
Men idag ska man chilla hahah skrattar varje gång ja skriver chilla eller säger ordet don't know why...

men iaf så ska man duscha osv sen se VART Sgoif och bosna ska spela .. hoppas dom spelar här i ss så ja kan gåå ..
Bosna if är ett lag i gislaved där min pappa spelade när vi kom till sverige, kommer ihåg att ja alltid efter matcherna brukade ge high five till hela laget och hur gammal va ja då ca 4-5 år gammal något sånt haha .. och en gång så fick jag och min syster inte hänga med och kolla på en match så vi stannade med min farmor (rahmetli) och inväntade laget och dom hade vunnit så då gör man jue så att man tutar och hänger utanför fönstrena osv haha minnen,men kommer inte ihåg vilket lag dom spelade mot .. tror de va serberna men är ej hundra.
Men iaf min pappa slutade spela efter att någon sparkade honom på knät så det gick urled :/ så varför inte gå kolla på dom nya spelarna i Bosna och heja och sen få minnerna tillbax :) 

see you latero :*

Well what do you say ? daddy's little girl? oh yes ;) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0