tako je kako je ..

"i knew that you would move on someday but i didn't expect it to be so soon"

Kollade klart på Gossip Girl nyss och jag har börjat älska denna nya säsongen även om den precis har börjat..
Man tänker verkligen till när man ser Chuck och Blair .. allt dom gått igenom osv ..  men det kanske bara är jag som är sååååå äsch vet inte ens själv vad jag är längre .. funderar på att göra en Chuck Bass, byta namn låtsas va någon annan och börja om på nytt ... eller  inte ? haha
Har tröttnat på all skit snack ..seriöst hur orkar ni igentligen? Det folk inte inser är att jag pallar inte med lögner mer från andra .. har stått ut med en lögnare väldigt länge (men inte längre) så ni andra som går runt och ljuger massa lägg ner ni kommer inte komma långt med det. var er själva och va ärliga ni vinner väldigt mycket på det.
Och om ni nu tar åt er av detta kom inte till mig och säg det ni tog åt er så förbättra er till att inte ta åt er nästa gång,fast det blir ju alltid så att om man tar åt sig så är man sån ...

nu ska jag gå sova imån väntar skolan och massa plugg efteråt ..

pusshej..


Foto taget av Mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0