Wällah häbibiiiiii

Jag vill se mig själv le igen, jag vill se mig själv lycklig igen.
Jag vet inte vad gud ville lära mig under som här senaste åren som gått men jag hoppas svaret kommer snart.

Ska gå diska sen sova hihi har börjat bli lite sjuk buhu :( men det ska inte få förstöra helgen :)
synd att man inte har en pojkvän som man kan mysa med imån kväll skulle varit gulligt haha men äsh det får vänta tills "prinsen på vita hästen" kommer eller som min bror alltid sa till mig för ca 3 år sen angående en kille ja va med då hahah "prinsen på vita cyklen" hahaha bf han alltid cyklade naaw haha fina minnen :)

äsh vi får se vad framtiden bringer .. vems efternamn kommer jag att bära? det återstår att se i nästa avsnitt .. hahahah DRIVER hahhaa man märker att jag är trött .. kan ju fan inte ens skriva något seriöst hahahahahaha
wallah :P hahahahha

nee soo loong myy dudesss =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0