Svanuce zore bijele

Lyssna inte på kikkan har ingen aning vad hon snackar om , men Älskar dig med duso !<3
Idag åkte min söta Amin hem :( känns helt tomt utan honom och hans springande runt huset.
Nu sitter jag här och försöker skriva projektrapport som ska va klart på onsdag -.- KILL MEEEEE!
Juste jag har fått en systemkamera också like it like it! + min studentmössa har kommit :D tar kort på den imån eller något.
Just nu har ja sån jävla konstig känsla att allt och alla är emot mig, fast har ingen aning varför .. det kanske bara är en konstig känsla . och så har ja sån jävla lust att skriva ett inlägg till en person som är den festaste LÖGNAREN och MYTOMANEN ever! dodje mi da te ubijem hajvane.

ne nu ska ja skriva höres caos.


Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

kuuuuukuuu leellle koga sad da ubijes?

btw jag är ej imot dej mellepellle i love uuuu<3

2011-04-10 @ 23:20:17
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0