Ibland måste man nå botten för att kunna ta sig upp igen.

Har insett eller insett och insett , insåg denna tanken för längesen men har bara inte tilltalat mitt hjärta att göra det, nu kanske ni undrar vad ja vill säga och det är att jag måste göra massor för att glömma allt. Och jag har insett att när jag är med mina fina vänner så är allt som hänt som borta, men direkt när jag är hemma så kommer alla tankar/minnen tillbax.
Ni som läser denna bloggen har märkt att jag är  dyster väldigt ofta, kanske dags att säga sanningen för er alla? just nu så orkar jag inte bry mig vem som läser det här för jag måste säga något. Sedan 2010 så har jag varit i en djup depression, har varit på gränsen till att själv söka hjälp men sen har jag insett att den ända hjälp jag behöver är från mina underbara vänner. Visst nu tänker ni varför pratar hon inte med sin mamma eller syster? Jo men när jag försöker prata med min mamma så tar hon bara upp felen jag gjorde men inte felen som han gjorde eller vad han gjorde mot mig. Att jag klandrat mig själv väldigt länge för allt men jag borde inte klandrat mig utan ja borde bara skita i det hur svår det än är. Sitter han och tänker på mig? Nej. Sitter han och tänker på hur mycket han älskar mig? det tror jag inte. Även om han säger det till mig ibland så har ja svårt att tro på det . MEN ändå så faller jag för det IGEN och ja ni då hamnar jag i samma plats som innan depression till max.
huh Nu ska man bara tilltala sitt hjärta att allt bara var en lek och att det inte är någon ide att hoppas på något som inte kommer att hända.
Var tvungen att skriva av mig lite och nu när det är så fint väder ute så mår jag mycket bättre.


L.O.V.E

Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

VOLIM TE SUNCE MOJE <3

2011-04-13 @ 16:26:12
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0