A ja bi se stobom topila ;)

Tappat inspirationen, vet inte vad ja kan skriva om längre :o allt är tråkigt just nu och jag har fått världens hicka vilket ja blir irriterad på -.- Jag är jätte sugen på brownies, oh god mrs red is on her way .. äter massa choklad innan mrs red kommer haha inte undra på att ja varit irriterad hela dagen idag och att ja va så käänslig igår att ja börja lipa för en låt?? come on! Töntig jag blivit hehe. Tänkte på att innan när ja hade "kärleks problem" så skrev ja hela tiden, men nu när ja inte har de och är överlycklig så skriver ja inget här.. börjar bli lite tomt i skallen hehe.
Äsh ska gå poppa popcorn och kolla på film.



Hej,kazu ljudi da se ljubis,
da se mazis ludo.
Svi govore o tebi
kao da si neko svetsko cudo.
Stoj,nocas mili moj,
iz vidjenja se znamo,
ne nije rano,ostavi broj.
Kazu ljudi da se ljubis,
da se mazis ludo.

Refren:
A ja bih se s'tobom topila,
al ne bih ti to priznala,
da nisam popila.
A ti,bas je dobro sto si tu,
daj slobodno pokazi mi,
taj skriveni tattoo.
A ja bih se s'tobom topila,
ma ne bih ti to priznala,
da nisam popila.
A ti,malo pile,malo vuk,
znam ne bi mi odoleo,
pa cak ni da si lud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0