Cuz i was in malmö bitch tututu

Haft en väldig skön helg. varit i malmö och träffat släktingar och dijana:D
Kan säga er att ja ångar att jag ej sparade pengarna haha så mycket fint på rea men lilla melisa har inga pengar :( buhuu .. har inget nu heller och det är JUST NU jag behöver de hehe hehe hehe -.-

När jag kom hem så var det bara att fortsätta mot gvd för träning haha vilken träning ncnc dog nästan :o
Just nu så fixar jag med datorn för ja ominstallerade den i onsdags så ja vill ha tbx mina gamla saker så ja fixar den :)

Nu så ska ja gå duscha sen koka te och kolla på transformers :) Lööve it ..


btw så tycker jag att kärleken borde sätta fart nu så någon sötis kan hänga med mig till kärlekens stad :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0