En tanke..

Jag undrar varför folk tror dom känner mig, jag har olika sidor. En glad fasad ute, blandade känslor på bloggen, men ni har ingen aning om hur jag är,mår eller vad som, när ja är hemma.
Jag älskar att skämta och jag älskar sociala människor, jag hatar när folk dömmer när man skriver något på fb eller i bloggen. Jag säger svaka cast till folk som står för vad dom säger, för sån är jag. Jag säger mrs u .. till folk som ljuger non stop för mig (och nu vet ja att många av er säger gör du inte alls, men varför ja förlåter den personen har inte ni med att göra!! ).

En sak som är riktigt störande är när folk kommer till mig och snackar skit om en person tex, och sedan går dom till den personen och slickar hans röv. Fattar inte hur ni orkar, och jag fattar inte hur jag orkar sitta här och ens tänka på det haha man gör väll sånt när man är trött?!

Men det jag igentligen ville komma fram till är att ni ska inte dömma mig för det ja skriver eller lägger ut, oavsätt på bloggen eller på fb. Jag dömmer ej er.  Och om ni redan har gått igenom det ja går igenom så snälla hör av er jag lyssnar gärna, det kanske kan hjälpa mig. Men om ni inte har så kan jag säga er att jag hoppas ni aldrig hamnar i denna sitsen.


Så det var väl det ja ville skriva haha juste tränade innan på wii spelet och säger ba magmuskler here i come haha har jätte ont och ja kände verkligen musklerna när ja sprang wohoo :D

här har ni en bra dans och tränar låt ÄLSKAAAA!!


Kommentarer
Postat av: ineska

bra melisa! rätta tankar där =D

2011-02-03 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0