Dag 2 – Min första kärlek. (Melisa)

Okej haha nu kommer minnerna upp ..

Min första kärlek var för ca 4 år sedan.. Han heter Admir och är från malmö haha (sry ado om du läser detta) haha
Ne men kommer ihåg den kvällen iaf när ja träffade han för första gången, det var i bosnien och våran "sokak" grillade så såna små barn som vi var så hade dom gjort en plats för oss barn så vi kunde äta. Sen efter ett tag så skulle jag och min kusin Aldijana gå hem till mig för att hämta något, så helt plötsligt stod tre killar framför oss i vid hennes hus. Kommer verkligen ihåg det, när ja såg han tänkte ja först woow vilka blåa ögon han har, Aldijana kände dom för dom var hennes storebrors bästa kompisar. Så när vi skulle hälsa och presentera mig så räckte ja fram min hand, men han kramade mig ist haha och visst ja blev chockad men men ..
Efter det så gick vi alla ut med dom och på den kvällen så fick ja 7 komplimanger från honom, som ja aldrig fått av en kille förut, så det ena lede till det andra vi började umgås mycket under sommaren och ja blev kär.
Var såå kär i den killen så ja inte kunde sluta le haha okej barnsligt men endå.

Men det blev inget utav det han blev tsm med en annan tjej och ja klandrade mig själv rätt länge för att jag inte sa till han hur jag kände, vilket ja gjorde förra sommaren 2010.
Vet inte varför jag sa det till han men jag kände att ja va tvungen, kanske för att se om de va något kvar så ja kunde glömma mitt ex som ja älskade haha men dum som ja va så fanns det inget kvar.
Men endå på något konstig sätt så finns det en gnista kvar mellan mig och min första kärlek men det är ingen ide att utforsta den anser jag :).


Så det var det hoppas ni fick de ni vill veta haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0