Dag 6 - min dag. k

Min dag har varit si och sådär .
Det som va mindre bra att jag är sjuk och min kropp inte orkar göra något,
och att det även värker i varje muskel(det som finns) värker.
En massage hade inte suttit fel nu underbart. Nog om det. Skolan idag var
falktiskt roligt fick mig ett skratt utav ylber och mate..
Vi kastade en tejp boll (boll av tejp) och den som missar blir gris, man fångar
den med en hand. Så började dom kasta elaka och jag vägrade va med för
att ifall man blir gris, måste jag ut ur klassrummet till korridoren och skriva
''Jag Kristina är en stor fet gris'' .. jag behövde inte tveka om det dom bärde ut mig
istället. Därefter kom jag hem sov, bokade biljetter till bosnien 11feb t mig och nermina
sen efter det drog jag på ett litet ''mini-möte'' med fotbollen! nice.
Så har min dag sett ut väldigt lam men ganska rolig iallafall
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0