dag 7 - min/a bästa vän/ner

Dijana & Melisa är några guldvärda människor och utan dom i denna
håla vet jag inte hur jag skulle klarat mig. Att kunna prata med dom om
allt och mycket mer betyder. Vi kommer ihop alla tre på ett sett som är
lite knasigt haha, nu har D flyttat och snart är det Ms tur ! Och jag blir kvar
här ett år till.
Dessa människorna är värda mer än guld! Att ha kunnat komma någon så
nära på en kort tid är otroligt, och utan dessa hade mina dagar /helger varit
mer än sorligt.. Finner inte mycket ord än, i love you guys,
ni är verkligen dom bästa
-
-
Finns andra människor som står mig väldigt nära tro det eller ej även ifall man har glidit isär
och återförenats, (Sandra, Alexandra, Melisa och dijana) tro det eller ej så, älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0