Dagarna går, 3. 4. 5. K

(jag är lite efter, you know blogga är inte min grej)

Dag 3 - Mina föräldrar
Mina föräldrar är mitt allt! ♥ Utan dom vet jag inte vad jag hade gjort.
Dom gör verkligen allt för mig, även om det märks eller inte och jag är
väldigt tacksam att de är som dom är.
Danijela som är min mor fyller 36 år gammal, och med henne kan jag verkligen
snacka ut. Allt mellan himmel och jord! Vi kan även dra ut på samma fester
(skäms absolut inte, älskar henne mest av allt) även ifall hon kan va lite smått
irriterande men vad ska man göra, dom vill ju vårt bästa!
Mirko som är min pappa fyller 46? inte så bra koll (bra att mamma fyller år snart
och allt står på fb, väldigt tacksam över det) han är verkligen den bästa pappa.
Jag älskar han mer än allt, man brukar dölja grejer för sin pappa eftersom han är
kille men det behövs inte för min pappa, visst att han ogillar att man hittar sig en
''sådan'' kille som inte passar in i ögonen på honom eftersom man fortfarande är
pappas princessa. Men har alltid varit nära min pappa speciellt nu när han är min
''tränare'' haha.. Love you!♥
Dag 4 - Det här jag åt idag
Någon äcklig fisk + knäckebröd i skolan
Smörgåstårta + mackor + choklad
i know jag kan äta väldigt mycket detta är noll med hur stor denna listan skulle kunna bli
Dag 5 - Vad är kärlek?
Vad är kärlek egentligen ? Det är en väldig bra fråga som man inte ens kan besvara på.
Kärlek för mig är när två personen verkligen tycker om varandra och inte klara sig utan
varandra som måste höra av sig då och då (inte överdrivet) att kunna se den personen
som man är tillsammans med även som en väldigt bra vän. Kunna ha roligt utan att man
ska tänka på ifall man gör bort sig, kommer han/hon lämna mig ifall jag skojar runt lite...
Man ska vara säker på att man kan vara sig själv 100% ha roligt , leva livet som sagt..
Men som melle skriver '' people always leave'' . Ibland undrar man finns ens kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0