en gång i månaden ..

Okej tantröd är på besök.. mitt humör är inte på topp, vissa har fått lite skäll och andra väntar på det. haha
min mage kurrar som fan utan att ja är hungrig? trög mage.se? haha wtf helt crazy.  ja se upisa al ja orkar ej gå upp ur sängen. Har en marabou bredvid mig.. hihi

för övrigt så skrev ja en sak i mamas logg om en person som ja inte nämnde namnet på utan sa bara att det är en HAN .. och tror ni inte då att folk (killar) skriver till mig på fb och smsar eller ringer och undrar vem det är ja menar.. ehm är min mamma sååååå cool att ni är rädda för att hon ska ta bort er från fb? :o

ncnc kmr snart börja dampa på varenda en av er :S ni går mig på nerverna eller han går mig på nerverna! uäää mensen talar hehe ..


i wish sometimes that i never knew you!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0