Ned i drömmarnas hav..

Oh, what are we doing?
We are turning into dust
Playing house in the ruins of us

Running back through the fire
When there's nothing left to say
It's like chasing the very last train
When it's too late, too late


Borde sova nu istället för att vara uppe och tänka. Har massa med olika tankar just nu, en av dom är texten som står här ovanför. Vissa kanske känner igen texten ur en låt, har faktist inte tänkt så mycket med meningen i denna låten. Men nu när ja läser så får ja upp en bild, en bild på mig själv faktist, ska kortfatta vad ja menar hehe.

"Även om ja vill så kan jag inte, jag springer tillbaka och försöker att fixa istället för att låta askan va kvar och börja om på nytt. Vissa saker går kanske att förändra eller att fixa tänker ja hela tiden. Men om det går varför har det inte gjort det ännu? varför står jag själv vid askan och försöker att rädda allt? vart har den andra personen tagit vägen?. "

Så ser ja på denna texten nu. Vissa personer ser ju en annan person som en emo om man uttrycker sina känslor med texter ur låtar. Jag brukar lyssna på Saban saulic och hans texter tilltalar mig på något konstigt sätt. Jag hittar alltid mig själv i en del utav texten.

Men nog om detta kände för att skriva av mig lite. En sista fråga som jag fått: Vem saknar du? Då kan ja svara dig kort med att ja saknar massa personer men 3 st har lämnat stora spår i mitt hjärta som jag saknar, två utav dom är min Farmor och Farfar Rahmetli, och den tredje, tror ni redan vet svaret på det.!


God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0