Sammanfattning .

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hände nya saker nästan varje dag!

- Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihog vad jag hade för nyårslöften förra året!

- Vilka länder besökte du
Kroatien, Bosnien

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Finns massa datum som kommer minnas + min bday! 

- Största misstaget?
no comments.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och speciellt MAT!

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Yees, mina vänner har gjort mig glad varje dag under 2010

- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
sunce moje, ljepsa od noci(följer med varje år) och massa mer

- Blev du kär i år?
ja.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Umgicks med mina närmaste vänner

- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att inte gjort dom misstagen man har gjort.

- Vem saknade du?
För många att ta upp här.

- De bästa nya människorna du träffade?
Många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0