En ten tini

Jag har verkligen fasnat för Nenado låten, helt sjukt! Kan inte sluta lyssna på den, som när ja va ute med flickorna innan så nämnde jag låten och vi kom fram till att det skulle va så sjukt gulligt om våra blivande pojkvänner också gör en låt till oss :) hahaha vilket ja tror kommer aldrig att hända.

För övrigt så gjorde jag ett evenemang för mitt projekt på facebook, redan 62 st som tackat ja men allt kan ju ändras right .. är ju bara 5 veckor kvar , 5 gångers hård träning i både folklor och streetdancen ;)
Känner ni att ni också vill komma på fest men även känna att era inträde pengar kommer gå till en god sak och att gud kommer göra en bra sak för er för att ni gör en bra sak för andra människor ..jo men då ska ni bara klicka er in
HÄR :D


Okej kursadzije gör mina kvällar innan ja ska gå lägga mig hahahahahaahhahaaha ja se upisa vala när ja ser dom hahahah som denna tex : En ten tini ti se malo skini , sabaraka tika taka ja bi tebe na brzaka HAHAHAHAAHAAHAHAHAHHAHAHAHAA

äsh ska kolla på en film nu sen sööva :D


mi smo typ idioti kad se sastavimo haha ..

Kommentarer
Postat av: Aldina

AHAHAAHAHAHAHAH joj kursadzije!!! HAHAHAH

2011-01-13 @ 11:13:49
URL: http://aldiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0