!!

Förlåt för dålig uppdatering ni är väl vana att ja skriver inprincip varje timme, men just nu så orkar ja inte.
Så jag kommer att skjuta upp listan och bloggandet kommer kanske inte vara helt aktivt men just nu så mår ja inte bra.. tror ja börjar bli sjuk haha hostar osv som en idiot. Är på depp humör hela tiden så ja tror ja börjar bli sjuk.



update: innan ja hann lägga ut det som ja skrev där uppe så blev ja uttvingad av huligarnena och nu sitter jag här och hostar skiten ur mig MEN jag fick med mig en choklad tack vare sandra som tyckte synd om mig för att ja va tvungen att gå ut .. Tack sötis :*

haha nu går ja och kollar på en film. Ha det!


Dusa me boli dragi kad vidim srecne ljude zar nasa ljubav nije mogla takva da bude
Gde li si sada voljeni cije li srce trujes sad, imas li dusu makar za drugu kad za me nisi imo. (8)

Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

hiihih pussss, tack själv :D

2011-01-14 @ 22:26:10
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0