Dom fem punkterna ja ej gjort hehe

Dag 7 - Min bästa vän

Jag har några stycken som är mina väldigt nära vänner, men så har jag kikki som är en av mina bästa vänner, Men så finns det en person som jag alltid haft vid min sida. När jag först öppnade mina ögon så såg ja ett tjockhuve vid namn Aldijana. Jag och hon läser varandras tankar, hon vet vad jag vill ha och ja vet typ vad hon vill ha haha.
idioten fyller snart 19 år och vi har varit bästa vänner i hela underbara 19 år snart! Älskar dig mest!



1 år gammal bild typ haha :p

Dag 8 - Ett ögonblick

Hmm kommer inte på ett ögonblick just nu .. Vissa är bättre än andra. 
Men kan säga att Sommaren 2008 var ett ögonblick haha vi korfattar det så här den kvällen som är ett minne för livet, Umgicks  med min första kärlek som vanligt på dagen va na bazene osv, sen på kvällen så drog hela gänget till en kille som också börjar på bokstaven A haha (no shit sherlock) han är från österike, så den kvällen så kollade vi på film osv så ja och han höll på hehe. Senare på kvällen när vi alla skulle hem så stannade vi vid stocar som vanligt och snackade med folket, och då kom det fram helt två random killar som vi lärde känna Anel och Asmir som också var från Sverige. Från den stunden och dagen så började jag och asmir snacka och en viss kärlek blossade fram.. haha  Så  8 Augusti 2008 är ett av mina ögonblick :) hehe
Lägg märke till datumet 08/08/08 hahaha legend!


Dag 9 - Min Tro

Jag är muslim, mina föräldrar är muslimer men inte så stora haha.  Jag kan inte säga att jag är en väldigt stor muslim för jag ber inte 5 gånger om dagen. Men jag dricker inte Alkohol, jag går na ilahije (kör) vilket jag älskar. Jag har massor med böcker om islam och jag brukar sitta och läsa i ilmihal osv. Och jag äter inte griskött :).
well tror de va allt man kan berätta om sin tro right?
just det jag bär inte slöja på heltid men skulle vilja det på något sätt men det får väl bli senare när jag gift mig ishallah :)


Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Detta hoppar vi över har inget kort haha :p


Dag 11 - min syster
Har två systrar till apor hihi en som snart fyller 17 (oho stor flicka ... not) haha och en annan som är 8år :p
al båda är små hajvani hehe


så de va allt hehe :p  back to the pluggande buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0