Amour vincit omnia ♥

Sitter och kämpar med plakatet? (affischen?) ingen aning hur man stavar haha  men det ska va klart ikv så ja kan skriva ut det imån .. weeiii .
just nu så orkar ja inte hålla på med det blää vill helst sitta och mysa med någon, men det får ja vänta med -.-

Vet inte varför men jag får alltid tårar när ja sitter och kollar på Aria och ezra i pretty little liars.
Deras kärlek till varandra får mig att gråta hahah ja vet lite töntigt men endå.
Hmm synd att det inte finns någon snygg lärare på min skola haha eller jo det finns det matte läraren auuf! hahah skämt åt sido :p

För er som inte vet vad ja snackar om så tycker ja ni borde kolla på Pretty little liars :)

Denna episoden fick mig att lipa sönder haha speciellt från 5:35  det var verkligen en sån AAW moment!
okej jag är nog för känslig ska sluta kolla på sånt här, för just nu så ska ja ju hata kärlek jelde? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0