Minut dva..

Jer imala sam tebe svijetlo sto me vodi ono zbog cega mi bol nevrijedja, Prevara tvoja, medalja je moja.. ♪
känner att ja vill skriva något, men kan inte få ut orden. Jag vet inte längre vad jag vill, eller jo det vet ja men bättre att säga att ja inte vet så jag kan bli normal igen. Jag orkar inte älska en person som inte älskar tillbax, dusa me boli zbog toga. Pojede me jeboga. Aja who the fuck and whata fuck right..


Okej bortsätt att jag är ett vrak så vill ja meddela att ja är rädd för min bil haha snackade med en person idag *host*  och han sa att min bil är skrot .. visst den kanske är men hjulen där bak skrämmer mig .. tänk dom knäcks mitt på vägen NEDO DRAGI ALLAH!!  aja nog om det .. wallah jag är hungrig odo jesti haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0